Politica de modificare, anulare și retur
Politica de modificare, anulare, restituire, retur sau rambursare, în cazul serviciilor
Conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, orice client care a achiziționat online produse comercializate pe site-uri specializate are dreptul să denunțe în termen de 14 zile contractul la distanță.
Prin contract la distanță se înțelege contractul de furnizare produse sau servicii încheiat între un comerciant și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanță.
Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
Dreptul de retur în 14 zile se adresează doar clienților care au achiziționat produse online de pe site și nu se adresează clienților care au beneficiat de consultație completă, deplasări la domiciliu, evaluare etc.
Dreptul de renunțare la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.
Politica noastră de retur, restituire și rambursare prevede că termenul de 14 zile calendaristice prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data plății (integrale sau parțiale).
Restituirea contravalorii serviciilor nu va mai putea fi făcută după 14 zile de la momentul plății (integrale sau parțiale) a serviciilor achiziționate.
În conformitate cu termenii și condițiile menționate în prezenta politică de restituire și rambursare, în cazul în care ați achiziționat un serviciu dar nu ați beneficiat de el, puteți cere schimbarea acestuia cu un alt serviciu, cu o valoare echivalentă.
Nu este posibil schimbul cu un alt serviciu sau restituirea contravalorii, dacă ați beneficiat integral de serviciul achiziționat.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce privește contractele la distanță de prestări servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului, de către Reshape Clinique.
Obligațiile Reshape Clinique în cazul retragerii:
În conformitate cu dispozițiile legii, Reshape Clinique va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, în 14 zile de la data la care a fost informat cu privire la decizia consumatorului de retragere din contract.
Reshape Clinique rambursează sumele menționate prin OP în contul IBAN furnizat de către consumator, fără a fi în sarcina consumatorului plata comisioanelor aferente rambursării.
În cazul în care ați achiziționat un serviciu care v-a fost prestat parțial, puteți cere ca restul serviciului să fie înlocuit cu unul de aceeași valoare cu suma rămasă.
În cazul în care ați achiziționat un serviciu care v-a fost prestat parțial, dar care a făcut parte dintr-un pachet promoțional, a beneficiat de o reducere, un discount sau un avantaj față de prețul de listă pe ședință și doriți schimbarea cu un alt serviciu, calculul serviciilor deja prestate se va face la preț întreg.
De exemplu, o ședință epilare laser costă 1.000 de lei la prețul de listă.
Dacă ați achiziționat un pachet de 8 ședințe epilare laser la prețul promoțional de 6.000 lei în loc de 8.000 lei iar după ce ați beneficiat de 3 ședințe din pachet doriți să schimbați cu alt serviciu, calculul se va face în felul următor: prețul total al pachetului (6.000 lei) – 3 ședințe epilare laser x 1.000 lei (prețul de listă) = 3.000 lei valoarea rămasă de folosit, pentru achiziționarea altui produs ori serviciu.
Schimb
Vom înlocui doar serviciile de care nu ați beneficiat deloc sau ați beneficiat parțial.
Dacă va fi nevoie să schimbăm același serviciu, vă rugăm să transmiteți un email pe adresa office@reshape-clinique.ro în care menționați serviciul ce urmează a fi schimbat.
În cazul în care cererea dumneavoastră va fi acceptată, veți primi o notificare prin email în decurs de 72 de ore.
Retur
De îndată ce vom primi cererea dumneavoastră, vă vom transmite un email în decurs de 72 de ore prin care vă vom informa că am luat la cunoștință de cererea cu privire la procesul de retur.
Veți primi ulterior o notificare cu privire la faptul că cererea dumneavoastră a fost aprobată sau respinsă.
În cazul în care cererea dumneavoastră va fi aprobată, vom stabili, de comun acord, ce serviciu puteți achiziționa în schimb.
Cadouri
Dacă la momentul achiziției serviciul a fost declarat ca fiind cadou și a fost trimis direct către dumneavoastră, veți primi un credit cadou pentru valoarea returului dumneavoastră.
În cazul în care serviciul nu a fost declarat ca fiind un cadou la momentul achiziției iar persoana care l-a achiziționat, a dorit să ofere cadoul ulterior, îl vom contacta pentru a putea schimba serviciul.
Cardurile cadou nu se returnează.
Dreptul de retragere
În conformitate cu art. 16 din OUG 34/2014, următoarele Produse nu pot fi returnate:
– produse personalizate, confecționate la comandă sau după specificațiile Clientului;
– produse care se pot deteriora sau expira rapid;
– produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de Client;
– produse care, potrivit naturii acestora, după livrare, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente.
Dacă aveți nelămuriri privind returnarea produselor, vă rugăm să ne contactați prin email sau la unul dintre numerele de telefon afișate pe site-ul www.reshape-clinique.ro .
Clientul poate exercita aceste drepturi prin transmiterea unei cereri scrise, datate și semnate, la sediul Reshape Clinique din strada Arcusului nr 6A București sau prin e-mail pe adresa office@reshape-clinique.ro.